در نمایش ویژه فیلم مستند کاپیتان من مطرح شد:

خاطرات ما چه سرنوشتی پیدا می‌کند/ یادی از مرتضی پور صمدی

خاطرات ما چه سرنوشتی پیدا می‌کند/ یادی از مرتضی پور صمدی
نمایش ویژه فیلم مستند سینمایی کاپیتان من به کارگردانی سیاوش صفاریان پور با حضور کارگردان اثر و استقبال اهالی رسانه و سینماگران و علاقمندان در موزه سینما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، فیلم مستند سینمایی کاپیتان من به کارگردانی سیاوش صفاریان پور شامگاه دوشنبه 13 شهریور در موزه سینمای ایران با حضور سینماگران و اهالی رسانه بصورت ویژه به نمایش در آمد. 
سیاوش صفاریان پور کارگردان این فیلم پیش از نمایش فیلم  با تشکر از حضور مخاطبان گفت: یکی از مسائل مهمی که این روزها درباره آن صحبت می‌شود هوش مصنوعی است و این روزها وقتی درباره هوش مصنوعی و مغز صحبت می‌شود انگار که این دوموضوع در کنار هم قرار دارند. 
 وی ادامه داد: هر چند این فیلم قبل از مطرح شدن جدی هوش مصنوعی ساخته شده است اما  ما در فیلم  به این تغییر دوران  که در آن  قرار داریم  اشاره می‌کنیم و اگر قراربود این فیلم را امروز بسازیم شاید  ساختارآن  تغییر می‌کرد و قطعا اگر این فیلم ادامه داشته باشد و ساخته شود قطعا به این مسئله توجه خواهد شد. 
کارگردان مستند کاپیتان من ادامه داد : مغز یک ساختار و ماشین و عجیب و غریب است که همه ما حامل آن هستیم و یکی از مهترین مسائل خاطرات ما است و  سوال اصلی این است که خاطرات ما چه سرنوشتی پیدا می‌کند. 
وی با تشکر از همراهی بهرام رادان  در ساخت این فیلم و همکاری گروه سینمایی هنرو تجربه در نمایش فیلم کاپیتان من گفت:  من خیلی خوشحالم که بهرام رادان با این فیلم همراهی کرد و ساخته شد و همچنین خوشحالم که  این فیلم روی پرده سینما در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده است و امیدوارم این نمایش کمک کند تا مستند‌سازی علمی مورد توجه جدی‌تر قرار بگیرد. 
 صفاریان پور با یادی از مرتضی پور صمدی و افسوس از دست دادن او گفت:  من  این نمایش ویژه را به مرتضی پور صمدی فیلمبردار فقید سینمای ایران  تقدیم می‌کنم کسی که در فیلمبرداری در سینما و سینمای مستند یک مولف بود و توجه ویژه‌ای به سینمای مستند داشت


مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، به عنوان زیر مجموعه سازمان سینمایی وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از تهیه کنندگان و فیلمسازان این حوزه که علاقمند به حضور در اکران فیلم‌های هنری و تجربی در قالب «گروه سینمایی هنر و تجربه» دعوت می‌نماید. نمایش‌های سینمایی هنر و تجربه برنامه‌ای جامع برای عرضه فیلم‌های ارزشمند و غیرتجاری است که نمایش آنها می‌تواند افقهای جدیدی در دیدگاه سینمایی پیشنهاد کند و برای توسعه زبان سینما دست به تجربیات در شیوه‌های بیانی بزند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران کمک کند.
نشانی: خیابان ولی عصر ، بالاتر از پارک ساعی ، نرسیده به توانیر نبش کوچه لنکران(احتشام سابق) ، طبقه سوم
کدپستی : 1434843619 - تلفن : 02188673281 - 02188673280