محمد حمیدی مقدم اعلام کرد :

نمایش فیلمهای منتخب جشنواره حقیقت در سینماهای هنرو تجربه

نمایش فیلمهای منتخب جشنواره حقیقت در سینماهای هنرو تجربه
محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند،تجربی و پویانمایی و دبیر هفدمین دوره جشنواره سینما حقیقت اعلام کرد: که فیلم‌های منتخب جشنواره حقیقت پس از پایان جشنواره، در سه روز و در سینماهای هنر و تجربه در ۱۰ شهر با بلیت فروشی نمایش داده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سینمایی هنرو تجربه به نقل از روابط عمومی جشنواره سینما حقیقت، محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی و دبیر هفدمین جشنواره سینما حقیقت صبح امروز در نشست خبری  با تشریح بخشهای مختلف هفدمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت گفت:  امسال در هفدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» شاهد فیلم‌های متفاوتی خواهید بود. سینمای مستند ما وارد یک دوره تحولی شده است. مهم‌ترین‌بخش ما برای روایت آنچه که هستیم، فیلم‌ مستند است و مطالبه‌گری، حق خواهی، مبارزه با فساد، خسته نشدن، سخت‌کوشی در حوزه محیط زیست و... را در فیلم‌های امسال می‌بینیم.

وی ادامه داد:  برخی تهدیدها سینمای مستند را از یک درگاهی عبور داده است و ما وارد یک کشف در استان‌ها شده‌ایم و در استان‌ها شاهد روایت‌های ناب و دست نخورده هستیم. این نکته وجود دارد که ما به اندازه توان خودمان سعی کردیم از این سینما حراست کنیم و نگاه مختلف را وارد جشنواره کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت دادن به استانها گفت:  منتخب  فیلمهای جشنواره «سینماحقیقت» در ۶، ۷ و ۸ دی ماه در ۱۰ شهر و سینماهای متخب گروه سینمایی  هنروتجربه نمایش داده می‌شود.

 

 


مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، به عنوان زیر مجموعه سازمان سینمایی وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از تهیه کنندگان و فیلمسازان این حوزه که علاقمند به حضور در اکران فیلم‌های هنری و تجربی در قالب «گروه سینمایی هنر و تجربه» دعوت می‌نماید. نمایش‌های سینمایی هنر و تجربه برنامه‌ای جامع برای عرضه فیلم‌های ارزشمند و غیرتجاری است که نمایش آنها می‌تواند افقهای جدیدی در دیدگاه سینمایی پیشنهاد کند و برای توسعه زبان سینما دست به تجربیات در شیوه‌های بیانی بزند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران کمک کند.
نشانی: خیابان ولی عصر ، بالاتر از پارک ساعی ، نرسیده به توانیر نبش کوچه لنکران(احتشام سابق) ، طبقه سوم
کدپستی : 1434843619 - تلفن : 02188673281 - 02188673280